Klachtenregeling

Niet tevreden over de hulp bij Psychologiepraktijk Huijskens?

Natuurlijk betreuren wij het ten zeerste als je niet tevreden bent over de hulp die wij hebben geboden of hebben geprobeerd te bieden.
We proberen dit te voorkomen, maar helaas is dat niet altijd mogelijk en kan het voorkomen dat iemand ontevreden is.
Meestal vinden we samen wel een weg om dit op te lossen of er toch samen uit te komen.

Voor de meeste mensen is het een hele stap om naar een psycholoog te gaan.
Er is veiligheid en vertrouwen nodig om tijdens de gesprekken je persoonlijke verhaal te vertellen en je gevoelens te delen.
Soms vertel je zaken, die niemand, of bijna niemand van je weet.
De sessies kunnen soms ook confronterend zijn. Het belangrijkste is dat je de ruimte ervaart om jezelf te mogen te zijn en deze gevoelens en gedachten te delen en erover in gesprek te gaan.
Als je in dit proces merkt dat de psycholoog in jouw ogen iets niet goed doet, hopen we, en vinden we het ook belangrijk dat je dit aan durft te geven.
We hopen dat we er dan samen over kunnen praten en een oplossing kunnen vinden.

Psychologiepraktijk Huijskens is lid van de LVVP en daarmee aangesloten op de klachten- en geschillenregeling van de LVVP.
Als cliënt van Psychologiepraktijk Huijskens kan je altijd een beroep doen op deze regeling.

Zie hiervoor:

https://www.lvvp.info/voor-clienten/hoe-te-handelen-bijklachten-over-de-behandelaar/

We hopen er samen uit te komen.

 

Start typing and press Enter to search